Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Katalogi stron to spisy adresów internetowych podzielonych tematycznie. Katalogi mają na celu zbiór wartościowych stron w celu ich promocji.
Dopisywanie stron do wartościowych katalogów jest doskonałym sposobem na pozyskiwanie dobrych linków. Katalogowanie przyspiesza indeksacje strony w Google oraz wspomaga jej pozycje.
Dodajemy ręcznie do najlepszych katalogów
Obecnie dysponujemy 500 darmowymi katalogami, do których można dodać prawie każdą stronę. Wyselekcjonowaliśmy specjalne katalogi, z wysokim wskaźnikiem Page Rank. Katalogi nie wymagają linku zwrotnego.
Dodajemy strony "ręcznie" do katalogów (nie korzystamy z automatów). Dzięki "ręcznemu" dodawaniu jesteśmy skuteczniejsi od konkurencji, która wspiera się automatami.
» Pakiet 100 wpisów - 34 zł [ 34 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 200 wpisów - 66 zł [ 33 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 300 wpisów - 96 zł [ 32 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 400 wpisów - 120 zł [ 30 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 500 wpisów - 140 zł [ 28 gr. jeden wpis ]
Gwarantujemy aktualny wskaźnik Page Rank.
Klient może zdecydować o tempie dodawania swojej strony do katalogów. Standardowe tempo: 5 wpisów co 2 dni.
Po wykonaniu usługi na mejl klienta dostarczamy szczegółowy raport z katalogowania. Ponadto, dostarczamy raport po każdej 100 wykonanych wpisów.
Wiemy, jak dodawać. Wiemy, do których katalogów dodawać. Wiemy w jakim tempie dodawać (systematycznie i w sposób ciągły).
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]